saya telah menjadi gila. am I?

3:20 AM

Hello people..actually saye berplanning nk berbahase melayu hari ni. Jadi, just bare with it. Kalau tidak betul bm saya, saya mohon maaf. Saya tau bm saya agak tunggang langgang tapi saya ckp bm agak fluent. Ye la saya kan orang melayu. harus pandai bahase melayu. Saya sbnrnye agak influence dgn blog abg saya. sgt menyentuh hati saya. Rupa- rupanye abgku tidak seperti yg saya sangka kerana die tu agak secretive sikit. Jadi, bila ditgk2 balik dia sbnrye seorg yg sgt loving dlm diam2. saya tau kami tidak rapat kerana dari dulu die mmg sekolah asrama. maklumlah die seorg ank lelaki yg lain tu perempuan trmasuk saya. tp walau apa2 pun saya tau die tetap ambil tau psl ktorg walaupn die diam. sebab tu saya syg abg saya!;) walaupun saya x pnggl pun gelaran abg di dpn saye pnggl naim je. semalam die baru selesai operation tulang. huh! Bertapa gelabahnye saya semalm. sebab terlalu lama. dari pukul 2 ptg sampai 10 mlm. apabila dpt tau naim da keluar OT saya rase lega! relieve xterkata! terima kasih kwn2 kerana menenangkan kegelabahan saya! hari ni pula saya dpt tau, naim sgt ceria. yang sgt kelakar first thing that he asked from my mum is tembikai!haha(bercampur2 bhase hari ni!)haha.naim..naim..so much like u!;p pada hari die operation tu, tp sblm die operate saya xtahu kenape dgn saye tp saya telah membuat kerja yg sgt gila! after class, saya mmg kempunan kfc. cheesy wedges. saya terberangan sekejap psl cheesy wedges dlm class.(sorry mdm roose!)so dgn hati yg anxious, xberfikir pnjg saya jln kaki dgn kwn saya diha ke mega mall sebab nk tunggu bus sgt lame. tahu xberape jauhnye mega dari pdg lalng? agak dkt kalau drive tp agak jauh n bahaye kalau jln kaki. saya pn dgn terkedek2 memakai baju kurung pergi mega.dlm hati cis! menyesal xpkai pants! mmg bahaye perjalanan kami. Melintas jln besar, lalu di dpn rumah org bujang/pndatang asing. saya dah la xsuka melintas kerana ia sgt scary! lalu dpn rumah tu tawakkal je la. haha. yg penting dpt kfc. sampai2, terus order xmeal which consist of twister, fries, hot rods air and i add on TAARRAAA..cheesy wedges!!sgt very the sedap!!mmg peergghh! kempunan la katakan..tp quite an exciting journey i can say! but i dont think I will ever do that again! mak..if u found out abt this..jgn mara!;p Jadi, ape yg anda rase? adakah say gila?;p

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images